Facebook

11 de juny 2013

Dia 11 de juny / primer dia de #catalunyaexperiencetrip

Personeu el retard en anar pujant coses del viatge, si entreu al meu facebook està més actualitzat que el meu bloc. Aquell dia va ser un dia molt emocionant.

Arribar en tren a bcn, durant el trajecte vaig conèixer a un dels meus companys de viatge Emilio Chulia, i ja vam estar xerrant una mica de nosaltres i les nostres vides, des de llavors vaig sapiguer que seria el company de confidències, molt bona persona.

 Vam arribar a BCN, ens vam dirigir a Espai Boisà, a cuinar entre tots i després menjar el que haviem preparat, una experiència original. Allí ja ens vam començar a conèixer tots, alguns ja haviem arribat a Barcelona el dia abans, ara ja estavem tot el grup junts.

Després de dinar vam recorrer amb minibus diferents punts de BCN, amb aturades incloses; Parc Guell Sagrada Família, etc...

Com la presentació al Camp del Barça s'apropava, vam anar a fer cheking a l'Hotel Sixty Two, un lloc molt mac que cuida el detall, i ràpidament cap al Museu del FC Barcelona, on davant del públic que ens havia vingut a conèixer, vam dir un per un unes paraules a mode de presentació, tot el que tenia pensat dir es va esfumar i va ser molt divertit.

Després vam poder parlar amb tothom, fer-nos moltes fotos amb els nostres amics d'instagram, i per acabar un pica-pica al museu abans de marxar cap a l'hotel.

El primer dia de cat experience havia estat molt intens, moltes sensacions, preludi del que seria un gran viatge.

Aquí us deixo les imatges que vaig penjar aquell dia a instagram, si entreu al meu facebook/juanjofuster en trobareu més que vaig fer jo o en van fer a mi d'aquell dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada