Facebook

28 de maig 2008

El códice secreto. Lev Grossman



Em vaig comprar aquest llibre a finals de 2005, però des de llavors no m'havia decidit a llegir-lo potser perque estava saturat de tots els llibres que m'havia llegit durant aquell any, El código da vinci de Dan Brown, El enigma de Vivaldi de Peter Harris, El Salón de Ámbar de Matilde Asensi i el Orígen perdido també de la Matilde Asensi.

Si ho reconec, m'agrada aquesta mena de gènere on sempre s'acaba descobrint un enigma perdut en el temps, i aquest llibre, que vaig començar a llegir dilluns i ja vaig per la meitat, ja em té engantxat. Clar que, fins el final no podré opinar.

ACTUALITZACIÓ

Un cop llegit puc dir que després d'un argument que prometia desenvolupat fins la plana 391, d'aqui fins la 414 els esdeveniments són massa ràpids i poc detallats, no entenc aquest final tant poc treballat que et deixa amb una sensació d'innacabat.

3 comentaris:

  1. JUANJO... IBA A EMPEZAR EL LIBRO... ME LO REGALARON POR SAN JORDI... PERO COMO TENGO LISTA DE ESPERA... ME LO DEJO PARA EL FINAL... ODIO LOS LIBROS INACABADOS...
    PETONETS CARIÑET...
    YA NO VAS AL TORN..?

    ResponElimina
  2. 9
    COMO TENGO LISTA DE ESPERA DE LIBROS... ME LO DEJARE PARA EL FINAL... ODIO LAS HISTORIAS INACABADAS...
    JUANJO... YA NO VAS POR EL TORN..?

    ResponElimina
  3. ELOISA QUE TAL????? hace tiempo que no vamos al torn y tu? y el tema de conciertos de f...... ya ni te cuento, con lo poco accesibles que son ahora :-)

    Si algun dia subes por TGN avísame y tomamos unas birras!

    ResponElimina