Facebook

25 de febr. 2007

The girlfriend experience


Martin Butler, artista britànic que viu a Amsterdam, ha creat aquest joc multiusuari on tries un dels 4 personatges, persones reals que tu pots utilitzar per a que facin el que tu vulguis dins d'un ordre, però abans t'has de guanyar la seva confiança, i si veuen que ets massa dur amb ells poden cancel·lar el teu joc.

The Girlfriend Experience funciona de dimecres a divendres de 8 a 11 de la nit, fins el 9 de març. El joc es segueix en viu des de Mediamatic un centre d'art d'Amsterdam on els quatre performers estàn aïllats darrera una mampara de vidre.

L'únic requisit per jugar és tenir l'SKYPE instal·lat al teu ordinar, un programa de telefonia IP gratuït entre els seus membres, és le mitjà per comunicar-te amb els performers.

Jo l'altre dia em vaig instal·lar l'Skype i vaig comunicar-me amb un dels protagonistes del joc, malgrat no va funcionar el video, el noi que jo tenia que controlar va ser molt pacient amb el meu anglès i amb els problemes tècnics, aquesta setamana vaig prometre que tornaré a provar sort a veure si l'experiència interactiva és completa, perquè suposo que veure als quatre protagonistes actuant de formes no coordinades pot crear situacions innesperades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada