Facebook

27 de gen. 2007

Les coses ben fetes



Acabo de tornar del concert de Nena Daconte i tinc que dir que després d'haver vist uns quants directes, aquests saben fer les coses bé , la veu de Mai no perd força ni matisos, les versions de temes de Bob Dylan, REM, etc. estaven força bé. Hi han grups que en directe decepcionen, en canvi tota la banda que porten són professionals amb experència, es nota per la compenetració i complicitat entre tots ells.



Abans del concert he anat a buscar una birreta i m'he trobat a Kim Fanlo i li he anat darrere per a preguntar-li si després d'actuar signarien cd's, contestant-me que si.

Quan ha acabat tot, m'he esperat fins que han sortit per atendre a tots els que estavem fora. Tant ell com ella molt amables, ell ha aconseguit una púa de la guitarra per a la meva amiga Ro, m'ha signat el cd i ens hem fet una foto.



Després Mai m'ha signat el cd mentre em deia que signar això si que li feia il·lusió - es que jo no he entés mai la gent que es presenta a que li signin un paper de llibreta, quan ho fas sembla que no valoris la feina dels artistes. Mai Meneses és també un encant i la seva veu té una màgia especial.



Els dos m'han semblat molt macos en persona, pur reflexe de la sensibilitat que transmeten amb la seva música. Una nit memorable.

Sol espero, si tornen per les terres de Tarragona o Lleida, poder tornar a veure'ls.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada